MOJE ABC I.den

17. května 2014 v 14:52
Tak holky, nakonec jsem dietku trošičku pozměnila - jen pár dní v týdnu. Ono to taebo je fakt FAKT mega náročné, celá hodina.. a chci do toho prostě dát všechno, takže v dny takového cvičení na kaloriích přidám :-) to znamená že jednou do týdne tam budu mít okolo té 800, jednou do týdne samozřejmě i hladovka :-) tak by to mělo být ideální, ostatně podívejte se samy :-)
Promiňte za tu barevnost :D to jsem prostě já.


Takže jak první den probíhá? :-) Hned ráno jsem vstala, dala jsem si Jillian Cardio 2 - asi mi přijde to nejtěžší, uff :-) 30 minut dalo by se říct skákání ! je to super
POtom 100 butt lifts :-) inner tight challenge a 2 min plank position :-)
Celý den tak nějak uklízím, plánuju a tak :-) za chvíli si půjdu pro cc Light a zalomím to u hokeje :-) Chci dnes stihnout ale ještě 8 minute abs a alespoň 10 min nějakého cardia :-)
Jinak jídlo, jak už můžete vidět z mého abc plánu - NIC :-)
Večer jdu na návštěvu k bývalému příteli :-) takže budou asi nějaké dvě skleničky vína, ale jak můžete znovu vidět - já do těhle kalorií nepočítám nápoje :-) Prostě klidně si dám (max) 3 skleničku juice, nebo nějaké kávičky, víno ..


a taky mám na Vás jednu otázku na tělo? chtěla bych trošku srovnání, tak prosím... otevřeně mi řekněte co dokáže sníst když máte přejídací záchvat? ale opravdu popravdě. Já osobně se za to dost stydím, ale tady máte:

3šunkové bagety,2 kuřecí, zlaté polomáčené 2x, čokoládové piškoty, 100g arašídů, 300g těstovin s 4 vejci.
to je z mého posledního přežeru. Hnus.

Držte se holčičky, a mějte pěknou sobotu :-) ta moej je zatím úžasná :-)))

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Carol & Trixx Carol & Trixx | 17. května 2014 v 21:18 | Reagovat

Ahoj, spřátelíš? :)

2 Niki Niki | E-mail | Web | 18. května 2014 v 9:27 | Reagovat

Drahá moschinoo,
Sledujem Tvoj blog už dlhší čas, tak isto som Ti písala mail. Keď som včera zhliadla to, že chceš držať v podstate pre telo neustálu hladovku, až mi prišlo smutno.
Ľudia postrádajú základné informácie o tele ako je bazálny metabolizmus, ukladanie tukov a prečo a čo to vlastne je . Tvoje telo, tak ako štatisticky každé ženské telo má bazálny metabolizmus okolo 1300-2000kcal (dá sa to vypočítať napr. na kaloricketabulky.cz. Bazálny metabolizmus je na to, aby nám telo dokázalo fungovať ako má, aby malo energiu na spaľovanie potravy, na prenos kyslíku a glukózy, aby sa mohli uskutočňovať všetky premeny v tele, a aby sme vládali stáť na nohách, aby sa nám nezahmlievalo pred očami. Je to niečo, čo keď človek nedodržiava môže sa mu to skôr či neskôr vypomstiť. Pokiaľ telo neprijíma dosť potravy a prijíma tak ako budeš prijímať Ty, tzn. 300-500kcal, znamená to, že áno budeš chudnúť, ale ako prvé pôjdu svaly, absolútne Ti odídu svaly a na Tvojej kostre ostane mäso, ktoré nebude mať dosť sily hýbať sa a tuk, ktorý sa začne spaľovať až po dlhšej dobe, keď sa už začne spaľovať, pretože telo nebude mať vlastne energiu z potravy tak sa začne spaľovať práve preto že telu bude postrádať hlavne glukóza (ktorú potrebuje naše telo pr mozog a červené krvinky- to je pre nich jediný zdroj energie- glukóza) a teda začneme spaľovať tuky, aby sme tú energiu mali. Ale čo sa stane potom? Nielenže „touto cestou“ môže telo skolabovať, tak isto keď sa naješ čohokoľvek aj keď málo, hladina glykémie (glukózy v krvi) Ti ta stúpne, že budeš mať neuveriteľnú chuť na niečo viac, a začneš sa prejedať, ak nie a vydržíš do konca- schudneš všetko svalstvo, schudneš pár tukov a akonáhle začneš opäť jesť, telo si bude ukladať všetky všetky tuky do zásoby a nebude nič premieňať v energiu. Telo je náš chrám a pokiaľ mu nedáš dostatok energie ono sa Ti vypomstí. Keď mu nedávame dostatok energie, telo skutočne nechudne, telo chradne o svalstvo- plus si naberá tuky z akejkoľvek potravy, pretože sa chce zásobiť, keďže mu tej potravy nedávaš dostatočne.

Vieš, je to na Tebe, či budeš riskovať, pôjdeš do nezmyselnej hladujúcej diety, nebudeš vládať ani cvičiť, ani sa učiť (keďže chceš ísť na prijímačky), nebudeš ani šťastná, pretože ti automaticky klesne serotonín, môže nastať následne obžerstvo, alebo odpadávanie, nevoľnosť, slabosť, mdloby
ALEBO
Sa rozhodneš pre jesť o čo to menej ako je tvoj bazálny metabolizmus, jesť pravidelne, jedlo si vychutnať.
Keď si sa raz prejedla, nemáš žiadnu záruku že sa nepreješ druhýkrát, prejedanie sa nie je o silnej vôli, v tomto prípade to už súvisí s číhajúcou bulímiou- a to sa ovplyvniť vôľou častokrát nedá Nezahrávaj sa so svojím telom, budeš v ňom žiť do konca života.
No chudnutie je o pevnej vôli- ale zdravé chudnutie, jesť aspon 3-4krát denne, v rovnaký čas, jesť zdravo a byť šťastná- čo viac si priať?! A k tomu cvičiť.
A nevrav mi, že sa to nedá- schudlo tak mnoho ľudí a vyhováranie typu ja nemám čas na cvičenie- študujem medicínu vo francúzsku, hrávam na husliach a stíham aj cvičiť.  Všetkos a dá len treba chcieť, a pokiaľ to príjmeš, budem tu pri Tebe stáť kedykoľvek to budeš potrebovať- ale len čo sa týka zdravého chudnutia.
Drž sa a dúfam, že si uvedomíš čo som Ti chcela povedať a že to dočítaš do konca. Maj pekný deň
S pozdravom Nikola

3 Callistephus Callistephus | E-mail | Web | 19. května 2014 v 17:55 | Reagovat

[2]:Podle mě to všechno ví.. Dělá se tak nějak zajímavou... JInak si to nedovedu vysvětlit...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama